2 Ekim 2010 Cumartesi

öss sonucum açıklandı ama bilmiyorum yardım lütfen


merhaba arkadaşlar ÖSS sonucumu resmini yolluyorum ama bişey anlamadım net dedikleri hangisi kaç dopru kaç yanlış yaptıgımı nasıl anlıycam ve puanım aşağıdakılerden hangisi onuda bilmiyorum kısaca açıklayım ben sayısalım sanırım meslek lisesi(bilgisayar-yazılım)bölümünden mezunum bilgisayar mühendisliği kazanamassam programcılık okumak istiyorum ama puanım hangisi açıklayacak biri olursa çok sevinirim ilk kez girdiğim için desteksiz çalıştım imkanım oldugunca yardımlarınızı rica ediyorum rakamlar neyi ifade ediyor tablo üzerindeki rakamlar açıklarsanız çok sevinirim

[Resim: adszanj.jpg]



KAYNAK : http://www.matematikcafe.net/oss-sonucum-aciklandi-ama-bilmiyorum-yardim-lutfen-t-11757.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder