2 Ekim 2010 Cumartesi


Malesef üzülerek görüeyorum ki bazı arkadaşlarımız onlara duyduğumuz güveni taşıyamıyorlar, verdiğimzi yetkinin kıymetini bilmiyorlar...

Benim saatlerce emek vererek hazıladığım denemeleri sanki kendi paylaşımıymış gibi buradan alıp başka sitelerde kaynak gösterme zahmetinde bile bulunmadan paylaşıyorlar. Ha pardon kaynak gösteriyorlar ama kendi bloglarını kaynak gösteriyorlar...

Bugün bir sitenin yöneticisi mail ile izin istedi "hocam kaynak göstermek şartıyla izin istiyorum dedi" paylaşmak için bende izin verdim... Mesele paylaşılması değil adam yapar bir şey diyemzsiniz, sorun kaynak gösterilemeden paylaşılması ve bunu benim güvendiğim yetki verdiğim bir arkadaşımızın yapmış olması...

Öyleki arkadağımızın diğer sitelere desteği sayesinde google aramasında o siteler bizim sitemizden daha yukarıda çıkıyorlar... Şu an yaşadığım hayal kırıklığını tarif etmem mümkün değil...

O yüzden şu anelimde bir çok hazır denem olmasına rağmen artık deneme yayınlamamaya karar verdim...



KAYNAK : http://www.matematikcafe.net/bundan-sonra-deneme-falan-yok-t-15475.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder