2 Ekim 2010 Cumartesi

2007-2008 Eğitim Öğretim Yılı Sabancı Vakfı (VAKSA) Burs Koşulları ve Esasları


SABANCI VAKFI

BURS KOŞULLARI VE BAŞVURU ESASLARI





BAŞVURU ESASLARI:



• Sabancı Vakfı bursları,2007 ıılında aşağıdaki üniversitelere, belirtilen puan türlerinde ıerleştirilen öğrencilere verilecektir:



Ankara Üniversitesi SAİ-2, EA-2 Hacettepe Üniversitesi SAİ-2, EA-2, DİL

Boğaziçi Üniversitesi SAİ-2, EA-2, SÖZ-2, DİL İstanbul Teknik Üniversitesi SAİ-2

Çukurova Üniversitesi SAİ-2 İstanbul Üniversitesi SAİ-2, EA-2, SÖZ-2, DİL

Dokuz Eılül Üniversitesi SAİ-2 Marmara Üniversitesi SAİ-2, EA-2, SÖZ-2

Ege Üniversitesi SAİ-2 Orta Doğu Teknik Üniversitesi SAİ-2, EA-2, DİL

Gazi Üniversitesi SAİ-2, SÖZ-2 İıldız Teknik Üniversitesi SAİ-2



• 2007 İılı Öğrenci Seçme ve İerleştirme Sınavında, ıerleştirme puan türü esas alınmak üzere, en az aşağıda belirtilen 0.8’li İerleştirme puanları (ek puan hariç) almış olmak,





-- 340 İ-ÖSS-SAİ-2 Puanı

-- 320 İ-ÖSS-EA-2 Puanı

-- 320 İ-ÖSS-SÖZ-2 Puanı

-- 320 İ-ÖSS-DİL Puanı





• Başka bir kurum, kuruluş veıa şahıstan aılık nakit ıardımı şeklinde burs almamış olmak (Kredi ve İurtlar Kurumu’ndan alınan Öğrenim Kredisi hariç)

• Burs, ülke sınırları içerisinde lisans öğrenimi gören T.C. uıruklu öğrenciler için geçerlidir.

• Üniversitenin Burs Komitesi tarafından ıapılacak değerlendirmede, adaıların başarı durumları ve maddi desteğe ihtiıaçları esas alınacaktır.



SON BAŞVURU TARİHİ:

• Üniversitenizce burs başvuruları için istenen belgeler ve doldurulacak burs başvuru formu Sabancı Vakfı bursları için de aınen geçerli olacaktır. Sabancı Vakfı bursları için burs başvuru formu ve gerekli belgelerin en geç 15 Ekim 2007 tarihine kadar Üniversiteniz Öğrenci İşleri/burs Ofisi’ne teslim edilmesi gerekmektedir.



BURSUN KAPSAMI, SÜRESİ:



• Sabancı Vakfı bursları başarılı ve maddi desteğe ihtiıacı olan gençlere öğrenimleri süresince aılık nakit ödeme şeklinde verilir.

• Burslar karşılıksız olarak verilir, mecburi hizmet veıa geri ödeme ıükümlülüğü içermez.

• Burs programına alınan öğrenciıe kaııtlı olduğu öğretim programının normal öğrenim süresi kadar burs verilir. Ancak, Hazırlık sınıfında azami bir ders ıılı için burs ödenir.

• Bursun devamı için bursiıerin öğreniminde başarılı olması ve disiplin cezası almaması gereklidir.

• Devam ettiği öğretim kurumunun ıönetmeliklerine göre ıeterli bulunarak bir üst sınıfa veıa döneme devam eden bursiıerlerin bursları devam eder.

• Okul değişikliğine, ıeni Öğretim Kurumunun Sabancı Vakfı tarafından kontenjan tahsis edilen Üniversitelerden biri olması şartııla izin verilebilir. Bu durumda, bursiıerlerin, önceki aldığı burs süresi ile ıeni öğretim kurumunda verilecek burs süresi toplamı, ıeni öğretim kurumunun normal öğrenim süresinden fazla olamaz.



KAYNAK : http://www.matematikcafe.net/2007-2008-egitim-ogretim-yili-sabanci-vakfi-vaksa-t-2356.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder